Polski     English
Kontrast:

Tekst:

Current Size: 87%

Godło Polski

Ogłoszenia dla pracowników

IV Międzynarodowa Konferencja Medical Science Puls

Komitet Naukowy i Organizacyjny zapraszają do udziału w  IV Międzynarodowej Konferencji Medical Science Puls, która odbędzie się 18-19 maja 2017 r. w Opolu, na terenie PMWSZ.

Konferencja skierowana jest do studentów, naukowców, pracowników dydaktycznych i wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami dotyczącymi projektów naukowych oraz publikowania ich wyników. Organizatorzy proponują, obok teoretycznych wykładów, intensywne szkolenia znacząco podnoszące kompetencje uczestników w zakresie prezentowanej tematyki, w tym warsztaty dotyczące: opracowania projektów i publikacji z zakresu nauk biomedycznych, procesu pielęgnowania jako elementu pracy kazuistycznej (w tym klasyfikacji ICNP) oraz analiz statystycznych wyników badań ilościowych.

Szczegółowy program oraz informacje organizacyjne znajdują się na stronie internetowej: http://www.e-event24.pl/4th_MSP_Conference

Styczniowe bezpłatne szkolenia dla naukowców od Thomson Reuters

Firma Thomson Reuters zaprasza wszystkich naukowców na styczniowy cykl bezpłatnych szkoleń internetowych dotyczących korzystania z EndNote online, wyszukiwania publikacji i zbierania dorobku oraz korzystania z bazy MEDLINE. Szkolenia będą prowadzone w języku polskim na platformie WebEx.

Uczestnicy szkoleń dowiedzą się:

  • Jak uniknąć błędów i zaoszczędzić czas automatycznie cytując i tworząc bibliografie w pisanych publikacjach?
  • Jak wykorzystać do tego EndNote online?
  • Jak zebrać pełen dorobek autora do ewaluacji?

Szczegółowy plan szkoleń można znaleźć poniżej. Zgodnie z informacjami organizatorów po zarejestrowaniu się na daną sesję szkoleniową, przesłany zostanie email-zaproszenie, zawierający link do spotkania wraz z instrukcjami.

EndNote online I - tworzenie i zarządzanie biblioteką rekordów
17 stycznia 2017 r., godz. 10:00 - zarejestruj się
23 stycznia 2017 r., godz. 13:00 - zarejestruj się
25 stycznia 2017 r., godz. 15:00 - zarejestruj się

EndNote online II - wykorzystanie w pisaniu publikacji naukowych
23 stycznia 2017 r., godz. 15:00 - zarejestruj się
24 stycznia 2017 r., godz. 13:00 - zarejestruj się
31 stycznia 2017 r., godz. 10:00 - zarejestruj się

Jak wyszukać publikacje i cytowania do oceny dorobku?
24 stycznia 2017 r., godz. 10:00 - zarejestruj się
25 stycznia 2017 r., godz. 13:00 - zarejestruj się
31 stycznia 2017 r., godz. 15:00 - zarejestruj się

Web of Science - baza MEDLINE
25 stycznia 2017 r., godz. 10:00 - zarejestruj się
31 stycznia 2017 r., godz. 13:00 - zarejestruj się

 

Źródło: http://www.granty-na-badania.com

Konferencja naukowa "Osoby z niepełnosprawnością w sporcie - teoria i praktyka"

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach zaprasza na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Osoby z niepełnosprawnością w sporcie - teoria i praktyka", która odbędzie się w dniach 9-10.06.2017.

Szczegółowy program wydarzenia

Formularz zgłoszeniowy

Konferencja naukowa “Advanced multimodal assessment of pulmonary arteries in chronic thromboembolic pulmonary hypertension treated with PTPA/BPA”

Zespół Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii z Centrum Diagnostyki i Leczenia Żylnej Choroby Zakrzepowo Zatorowej WUM zaprasza do udziału w międzynarodowej konferencji naukowej pt. Advanced multimodal assessment of pulmonary arteries in chronic thromboembolic pulmonary hypertension treated with PTPA/BPA”.

Sympozjum odbędzie się 31 stycznia 2017 (wtorek) w godz. 9.30-16.30 w Centrum Biblioteczno-Informacyjnym WUM (ul. Żwirki i Wigury 63).

Program konferencji i rejestracja dostępne na stronie: www.bpa-warsaw2017.com.pl

Ćwiczenia dla społecznych organizacji ratowniczych

22 stycznia br. Fundacja Wsparcia Ratownictwa RK i Fundacja Anikar organizują w Warszawie ćwiczenia dla społecznych organizacji ratowniczych pod kryptonimem "Warszawski Alert Ratowniczy". Wśród uczestników zmagań będą studenci i absolwenci naszej uczelni.

Ćwiczenia odbędą się w godz. 7.00-22.00 w Gimnazjum nr 48 przy ul. Deotymy 25/33 w Warszawie.

Wszyscy zainteresowani przebiegiem zawodów są zaproszeni do udziału.

Seminarium Research Data Alliance Europe

Research Data Alliance Europe zaprasza na otwarte seminarium zorganizowane z myślą o badaczach ze wszystkich dyscyplin - przedstawicielach instytucji naukowych i firm, a także profesjonalistach data science, specjalistach zajmujących się zarządzaniem danymi.

W trakcie seminarium, które odbędzie się 1 lutego 2017, wystąpią przedstawiciele RDA Europe: Françoise Genova, pełniąca funkcję dyrektora Strasbourg Astronomical Data Centre, oraz Leif Laaksonen, dyrektor fińskiego IT Center for Science. Zaprezentują oni koncepcję i działania RDA.

W dalszej części seminarium, poświęconej światowej i polskiej infrastrukturze dla danych, wystąpią przedstawiciele ICM UW, ACK Cyfronet i PCSS.

Udział w seminarium jest bezpłatny, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie wydarzenia http://akademia.icm.edu.pl/szkolenia/rda-meets-researchers-in-poland/ oraz w załączonym zaproszeniu.

RDA to międzynarodowa organizacja, której celem jest wspieranie otwartej wymiany danych badawczych pomiędzy dyscyplinami, podmiotami i krajami. W centrum zainteresowania RDA leży zniesienie barier utrudniających dzielenie się danymi badawczymi oraz przyspieszony rozwój innowacji opartych na danych.  RDA koncentruje się zarówno na rozwoju infrastruktury dla danych badawczych, jak i na działaniach prowadzonych wśród społeczności badaczy, mających na celu lepszą wymianę danych. RDA zrzesza obecnie ponad 4670 członków ze 115 krajów.

Obóz narciarski - dla początkujących, zaawansowanych i tych , którzy zaliczają WF

W dniach 5-12.02.2017r. (7 dni)  odbędzie się obóz narciarski w Jeleśni k/Korbielowa.

W ramach obozu: jazda na nartach na stokach Pilska w Korbielowie – najwyższego szczytu narciarskiego po Kasprowym Wierchu – 14 km tras ( w tym 4,5 km FIS).

Dla chętnych – codziennie 2 godziny  zajęć  w grupach z instruktorami ze szkoły „SPORT OSICKI”  licencjonowanej przez PZN – 180 zł za 6 dni.

Obóz zalicza wf.

Zakwaterowanie w pokojach dwu, trzy i cztero-osobowych w pensjonacie „Maria” (ul. Plebańska 15) – zapisy do pokojów przy wpłacie zaliczki. W cenie pobytu rewelacyjne, ekologiczne wyżywienie na miejscu.

W czasie obozu możliwe zorganizowanie popołudniowych wyjazdów do gorących źródeł w Orawicy na Słowacji (bus ok. 30 zł/os), wycieczki do muzeum Browaru „Żywiec” i wieczór z Kabaretem „Baca” w zabytkowej Karczmie w Jeleśni.

Cena za noclegi z wyżywieniem dla członka AZS WUM: 420zł w pokoju z łazienką

Cena za pobyt osoby spoza WUM: 490zł

Zapisy i informacje w Studium WFiS u pani Ani Wojdyny oraz u mgr Beaty Herman - tel. 501213438

Zadatek za pobyt 200 zł.

W razie zebrania się dużej grupy możliwe jest zorganizowanie transportu autokarowego.

Cena wypożyczenia kompletnego sprzętu narciarskiego dla naszej grupy – 30 zł za dzień.

Nowy Numer MDW

Zapraszamy do lektury nowego wydania 12/2016 Czasopisma Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego „Medycyna Dydaktyka Wychowanie”.

W numerze m.in.:

  • Wywiad z Dziekanem I Wydziału Lekarskiego - prof. Pawłem Włodarskim
  • Pionierska operacja w Katedrze i Klinice Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej
  • Dyplomatorium na Wydziale Lekarsko-Dentystycznym
  • LXXXII Promocja Lekarzy I Wydziału Lekarskiego
  • XXVI Sesja Noblowska
  • Jubileusz 90-lecia Wydziału Farmaceutycznego
  • Spotkanie wigilijne
  • Wywiad z Urszulą Dudziak, wokalistką jazzową - Wszystko jest możliwe

Numer dostępny tutaj.

Ogłoszenie o wolnych lokalach na cele mieszkaniowe

Warszawski Uniwersytet Medyczny dysponuje dwoma wolnymi lokalami mieszkaniowymi przeznaczonymi na wynajem dla pracowników Uczelni zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.

Szczegóły dostępne tutaj.

Zaproszenie do wzięcia udziału w projekcie Zakładu Rehabilitacji "Sprawny WUM"

Zespół Zakładu Rehabilitacji Oddziału Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego WUM wraz ze studentami zrzeszonymi w SKN Fizjoterapii zaprasza serdecznie wszystkich pracowników i studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego do udziału w badaniach oceniających indywidualną  równowagę i jakość chodu. Badania będą prowadzone w ramach Projektu „Sprawny WUM” w  Pracowni  Biomechaniki i Analizy Chodu Zakładu Rehabilitacji mieszczącej się w Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym.

​Termin rozpoczęcia badań zależy od zebrania się odpowiedniej liczby chętnych osób​.

 ​Szczegółowe informacje na temat Projektu oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie https://csr.wum.edu.pl/pl/projekt-sprawny-wum

Projekt „Sprawny WUM” jest prowadzony pod honorowym patronatem JM Rektora - prof. Mirosława  Wielgosia  przy wsparciu Dziekana II Wydziału Lekarskiego  - prof. Marka  Kucha.

Wybór Społecznego Inspektora Pracy

W imieniu związków zawodowych działających w WUM informujemy, że w dniu 11 grudnia b.r. zakończył się dwutygodniowy okres, w którym pracownicy WUM mogli wziąć udział w głosowaniu w sprawie wyboru Społecznego Inspektora Pracy.

Kandydowała, rekomendowana przez związki zawodowe działające w WUM, Pani dr inż. Irena Kosińska.

W głosowaniu wzięły udział 83 osoby oddając 83 ważne głosy, a w tym:
80 głosów "tak"
  1 głos "nie"
  2 głosy "wstrzymuję się"

Związki zawodowe działające w WUM serdecznie dziękują wszystkim pracownikom, którzy wzięli udział w wyborach. 

Podsumowanie Konferencji antykorupcyjnej

19 września br., w ramach realizacji "Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019", odbyła się Konferencja antykorupcyjna zorganizowana przez Ministerstwo Zdrowia.

Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zagadnieniami poruszonymi w trakcie konferencji.

Prezentacja podsumowująca konferencję

II edycja konkursu "Dum spiro spero"

Otwarto konkurs "Dum spiro spero" o nagrodę Wojskowego Instytutu Medycznego i Polskiej Federacji Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POCHP, na najlepsze prace naukowe dotyczące wpływu zanieczyszczeń powietrza na zdrowie , opublikowane w 2016 r w czasopismach zagranicznych i krajowych.

Prace należy nadsyłać do 31 stycznia 2017 r. Szczegółowe informacje na stronie

IV Edycja Konkursu "Lider Nauk Farmaceutycznych"

Rozpoczęła się IV Edycja Konkursu Lider Nauk Farmaceutycznych. Wydarzenie skierowane jest do doktorów nauk farmaceutycznych będących magistrami Wydziałów Farmaceutycznych, których prace doktorskie obronione w latach kalendarzowych 2015 i 2016 zawierają elementy aplikacyjnośći.

Rady Wydziałów moga zgłosić dwie pracy doktorskie w terminie do 3 lutego 2017 r.

Szczegółowe informacje na stronie http://www.kwadryga.pl/wiadomosci/lider_nauk_farmaceutycznych_-_laureaci_wylonieni/

 

Informacja o konkursie Ministerstwa Zdrowia ( POWR.05.01.00-IP.05-00-002/16)

Ministerstwo Zdrowia ogłosiło konkurs nr POWER.05.01.00-IP.05-00-002/16 w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne POWER, na projekty, które przewidują wdrożenie ogólnopolskiego programu polityki zdrowotnej w zakresie profilaktyki pierwotnej i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi.

Wsparciem mogą być objęte projekty pilotażowe i testujące w zakresie programów profilaktycznych zawierające m. in. komponent badawczy, edukacyjny oraz wspierający współpracę pomiędzy wysokospecjalistycznym ośrodkiem a lekarzami podstawowej opieki zdrowotnej oraz szpitalami ogólnymi, w celu przeciwdziałania zjawisku fragmentacji opieki nad pacjentem.

Warunkiem udziału w konkursie jest zobowiązanie do podpisania minimum 60 umów dot. współpracy w ramach projektu z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej z terenu, co najmniej 3 województw w zakresie działań profilaktycznych oraz przeszkolenia, co najmniej po dwie osoby (lekarzy lub pielęgniarek) z każdego podmiotu, z którymi podpisze ww. umowę współpracy w zakresie profilaktyki, diagnostyki oraz strategii leczenia nowotworów głowy i szyi.

O dofinansowanie może starać się:

  • uczelnia medyczna działająca w oparciu o ustawę z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym
  • medyczny instytut badawczy działający w oparciu o ustawę z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych
  • szpital kliniczny lub podmiot leczniczy posiadający umowę z OW NFZ na udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej na onkologiczne leczenie skojarzeniowe

Kwota środków na dofinansowanie projektów wynosi: 15 000 000,00 PLN.

Całkowita wartość projektu nie może być mniejsza niż 500 000,00 PLN ani większa niż 2 500 000,00 PLN.

Wnioski o dofinansowanie należy złożyć w terminie od dnia 14 grudnia 2016 r. do dnia 20 stycznia 2017 r.

Więcej informacji na stronie:

http://zdrowie.gov.pl/nabor-97-programy_profilaktyczne_nowotwory_glowy.html

 

 

Nowe konkursy projektów NCBiR

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) informuje, że w dniu 14 listopada br. roku otwarty został międzynarodowy konkurs zorganizowany w ramach programu ERA-NET EuroNanoMed III cofund. Celem konkursu jest finansowanie badań obejmujących zagadnienia z zakresu nanomedycyny.
Szczegółowe informacje o konkursie są dostępne na stronie: http://www.ncbir.gov.pl/programy-miedzynarodowe/era-net-co-fund/euronanomed-iii/aktualnosci/art,4664,otwarcie-naboru-wnioskow-w-konkursie-era-net-euronanomed-iii-cofund.html

Na grudzień 2016 r planowane jest natomiast ogłoszenie wspólnego konkursu na projekty badawcze w ramach inicjatywy ERA CoBioTech.

Więcej informacji dostępnych jest w ogłoszeniu na stronie Programu: www.cobiotech.eu oraz w ogłoszeniu wstępnym na stronie http://www.ncbir.pl/gfx/ncbir/userfiles/_public/programy_miedzynarodowe/eranet/era_cobiotech/era_cobiotech_pre_announcement.pdf


W styczniu 2017 r. NCBiR planuje ogłosić wspólny konkurs na międzynarodowe projekty badawcze w ramach inicjatywy The EU Joint Programme -Neurodegenerative Disease Research JPND. Szczegółowe informacje na stronie: http://www.ncbir.gov.pl/programy-miedzynarodowe/jpi/jpnd/aktualnosci/art,4660,the-eu-joint-programme-neurodegenerative-disease-research-jpnd-informacja-o-planowanym-konkursie.html

Bliższe informacje na temat procedury aplikacyjnej oraz terminów będą zamieszczane na stronie NCBiR.
Wszelkich wyjaśnień udziela Biuro Projektów WUM (projekty@wum.edu.pl)

Fundacja Ronalda McDonalda zaprasza Wolontariuszy do pomocy dzieciom i ich rodzinom w Szpitalu Pediatrycznym WUM!

Fundacja dba o wyposażenie kuchni i salonów w szpitalu, z których korzystają chorzy i ich bliscy, dostarcza także inspiracji naukowych i kulturalnych, by pobyt dzieci w szpitalu był przyjemniejszy i nie stanowił dla nich bariery edukacyjnej. Wolontariusze są potrzebni, żeby wspomóc serwis porządkowy w przestrzeniach rodzinnych oraz organizację wydarzeń kulturalno-naukowych dla małych pacjentów (warsztatów, pokazów, koncertów). 

Z każdym Wolontariuszem podpisywana jest umowa. Warunkiem koniecznym, by do nas dołączyć, jest dobry stan zdrowia.

Fundacja zaprasza na kawę – poznajmy się – wystarczy napisać lub zadzwonić: Katarzyna Nowakowska, tel. 502 406 407, katarzyna.nowakowska@frm.org.pl. Więcej o Fundacji na profilu Fb i na stronie: www.frm.org.pl.

Warto zaangażować się w Wolontariat – dobro zawsze do nas powraca!

Nabór wniosków w ramach programu stypendialnego rządu francuskiego w roku 2017/2018

Ambasada Francji oraz Instytut Francuski w Polsce rozpoczęły przyjmowanie kandydatur w ramach programu stypendiów rządu francuskiego na rok akademicki 2017-2018. Stypendia Rządu Francuskiego (BGF) finansują i ułatwiają pobyt we Francji wybitnym polskim studentom oraz naukowcom.

Od blisko 55 lat, programy stypendialne przyczyniają się również do zwiększenia dynamiki wymian naukowych i akademickich między Francją i Polską.

Prezentacja programów stypendialnych, warunki kwalifikowalności oraz aplikacji przedstawione zostały na stronie Instytutu Francuskiego w Polsce w rubryce Stypendia (http://www.institutfrancais.pl/pl/prezentacja).

Komunikat prasowy

Broszura z opisem programów BGF

Plakat towarzyszący kampanii promującej BGF 2017-2018  

Przetargi na wybór ekspertów medycznych w ramach projektu pn. „Mapy potrzeb zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych”

W związku z realizacją przez Departament Analiz i Strategii Ministerstwa Zdrowia projektu pn. „Mapy potrzeb zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, ogłoszono przetargi na wybór ekspertów medycznych, prowadzone przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia (ZZP).

Poszukiwani eksperci mają uczestniczyć w pracach grup roboczych, których efektem ma być opracowanie map potrzeb zdrowotnych odnoszących się do leczenia określonych grup chorób.

Informacje szczegółowe (wraz z koniecznymi do złożenia do ZZP dokumentami) dostępne są na stronie podmiotowej ZZP w zakładce „OGŁOSZENIA O PRZETARGACH”. http://www.zzpprzymz.pl/ogloszenia-o-przetargach.php

Informacja ws. projektowanej zmiany organizacji ruchu drogowego na terenie Kampusu Banacha

Zastępca Kanclerza ds. Eksploatacji informuje, iz aktualnie trwają prace związane z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu drogowego  na drogach wewnętrznych Kampusu Banacha. Zmiany będą polegały na tym, że istniejące już znaki zakazu zatrzymywania zostaną uzupełnione o znak drogowy T-24, wskazujący, że pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela.

Wprowadzenie strefy ruchu zostało zaakceptowane przez Inżyniera Ruchu m. St. Warszawy.

W najbliższym czasie wykonane zostanie odpowiednie oznakowanie dróg wewnętrznych, a następnie zostanie podpisane stosowne porozumienie pomiędzy JM Rektorem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a Strażą Miejską, upoważniające Straż do wywożenia z terenu głównych dróg Kampusu Banacha objętych organizacją ruchu, pojazdów zaparkowanych w niewłaściwym miejscu.

Drogi wewnętrzne, na których będą obowiązywały ww. przepisy zaznaczone są na mapie [ tutaj ].

O terminie wejścia w życie nowych regulacji pracownicy i studenci zostaną poinformowani odrębnym komunikatem.

Pismo Rzecznika Praw Obywatelskich

Pismo Rzecznika Praw Obywatelskich, dotyczące zwiększenia aktywności na rzecz zapewnienia otwartości środowiska akademickiego na różnorodność i wielokulturowość.

Treść pisma

Zaproszenie do udziału w badaniu ankietowym dotyczącym związków zawieranych pomiędzy uczelniami

W imieniu Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej zwracamy się z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu ankietowym dotyczącym związków zawieranych pomiędzy uczelniami. Badaniem są objęci pracownicy naukowo-dydaktyczni polskich szkół wyższych. Ankieta dostępna pod linkiem: http://zwiazki-uczelni.pl, ma na celu zebranie opinii na temat stanu rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce oraz procesu konsolidacji uczelni.

Badanie jest anonimowe, a jego wyniki będą stanowiły przedmiot prac naukowych.

Biuro Informacji i Promocji

 

Informacja dot. zasad dostępności sal dydaktycznych znajdujących się w budynku Szpitala Pediatrycznego oraz budynku Zakładu Patomorfologii

W imieniu Dyrektora Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego - Roberta T. Krawczyka informujemy, że w związku z rozpoczynającym się rokiem akademickim 2016/17, sale dydaktyczne na terenie szpitala i budynku Zakładu Patomorfologii, udostępniane przez WUM za pośrednictwem systemu Centralnej Rezerwacji Sal, otwierane będą przed rozpoczęciem zajęć i zamykane po ich zakończeniu wyłącznie przez pracowników ochrony. Klucze do sal nie będą udostępniane.
Wprowadzenie powyższych zasad jest konieczne, ze względu na dotychczasowe utrudnienia, m.in. dublowanie się rezerwacji sal, zagubienia kluczy oraz incydentów dewastacji mienia.
Pracownicy ochrony są zobowiązani do sprawdzania pomieszczeń po otwarciu i przed ich zamknięciem. Ma to na celu zapewnienie kontroli nad wyposażeniem pozostającym na wyposażeniu sal.

Bezpłatny pakiet najnowszego oprogramowania biurowego Microsoft Office 2016 dostępny dla pracowników oraz studentów

Informujemy Państwa, iż Uczelnia jest w posiadaniu subskrypcji pakietu biurowego Office 365 Pro Plus.
Subskrypcje umożliwiają każdemu studentowi i pracownikowi naszej Uczelni instalację pakietu Microsoft Office 2016 na pięciu komputerach PC lub MAC, pięciu tabletach i pięciu smartfonach.
Wszyscy użytkownicy wspomnianego pakietu  będą mieli zawsze dostęp do najnowszych wersji oprogramowania.
W ramach posiadanych subskrypcji dodatkowo dostępne są:

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości uzyskania licencji są dostępne: https://it.wum.edu.pl/office365

Pakiet pobrać mogą również pracownicy z tym, że login jest wg formatu imie.nazwisko@wum.onmicrosoft.com (imie i nazwisko należy wprowadzić bez polskich znaków diakrytycznych, zastępując "ą" "a", "ź" "z" itd.). Hasło takie samo jak do komputera czy portalu ssl.wum.edu.pl

Program ubezpieczeń dobrowolnych dla pracowników/ współpracowników Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

W imieniu Działu Płac informujemy, iż Uczelnia zawarła umowę pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeń "Gothaer" S.A. oraz Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń "Ergo Hestia" S.A. na ubezpieczenie NNW,  HIV/WZW, OC oraz OP dla pracowników i współpracowników WUM.

Szczegóły znajdą Państwo poniżej.

Pismo Działu Płac >> plik PDF

Ulotka informacyjna >> plik PDF

Programy dowolnych ubezpieczeń >> plik PDF

Formularz - deklaracja przystąpienia >> plik RTF

Wysokość jednorazowych składek za ubezpieczenia >> plik PDF

Ogólne warunki ubezpieczenia NWW ERGO Hestia SA >> plik PDF

Informacja dotycząca zmiany Banku obsługującego Uczelnię oraz nowych rachunków bankowych

Warszawski Uniwersytet Medyczny uprzejmie informuje, że w drodze konkursu został wyłoniony bank Millennium przy ul. St. Żaryna 2A 02-593 w Warszawie, który będzie obsługiwał Uczelnię, tym samym ulegają zmianie rachunki bankowe.

Pismo Kwestror WUM dotyczace zmiany rachunków bankowych.

Informacja dotycząca umowy w zakresie sprzedaży służbowych biletów lotniczych

Dział Współpracy z Zagranicą uprzejmie informuje, że w dniu 24.03.2016 roku Warszawski Uniwersytet Medyczny podpisał umowę na zakup i dostawę biletów lotniczych krajowych i zagranicznych z Biurem Podróży eTravel S.A.z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-625), przy ul. Woronicza 15.

Wszystkie bilety lotnicze należy rezerwować i realizować wyłącznie w w/w biurze.

Bilety zakupione w innych biurach nie będą rozliczane przez WUM!

Zamówienia mogą być składane:

1)     telefonicznie na numer: 22 482 01 02

2)     faxem na numer: 22 567 31 01

3)    e-mailem na adres: cuw-bilety@nbt.plslawomir.chudzik@etravel.pl  

Uwaga! Osoby nie będące pracownikami WUM, jak również studenci i doktoranci, nie mogą otrzymać zaliczki na wyjazd. W takim przypadku WUM dokonuje przedpłat (hotelowych, opłaty zjazdowej, podróży) lub refunduje poniesione koszty po przedstawieniu faktur/rachunków wystawionych na WUM.

Dokumenty związane z wyjazdem służbowym za granicę należy składać do Działu Współpracy z Zagranicą, pokój 623.

Rozliczenia finansowe z wyjazdu dokonuje się w Dziale Finansowym, pokój 420.

Wszelkich dodatkowych informacji związanych z wyjazdami służbowymi za granicę udziela:

Dział Współpracy z Zagranicą
ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 623
02-091 Warszawatel.: 22/ 57 20 310

List poparcia dla inicjatywy sieci Scholar at Risk

21 stycznia br. do Prezydenta Turcji został wystosowany list 33 sygnatariuszy, w tym Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich, popierający inicjatywę sieci Scholars at Risk w sprawie fali represji, która dotknęła środowisko akademickie Turcji.

Treść listu Scholars at Risk

Odpowiedź Ministra Edukacji Narodowej Turcji

Odpowiedź Scholars at Risk

Kampania Kontroli Skarbowej "Nie daj się zrobić w słupa"

W celu eliminowania procederu wyłudzenia podatku VAT Kontrola Skarbowa prowadzi ogólnokrajową kampanię informacyjną pod hasłem „Nie daj się zrobić w słupa”. Wyłudzenia VAT-u następują obecnie głównie poprzez tzw. karuzele podatkowe, czyli sieć kilku, kilkunastu podmiotów, które tworzą pozory legalnych transakcji handlowych. Obrót towarem następuje najczęściej tylko w dokumentach. Słup występujący w haśle propagującym akcję to potoczne określenie osoby, która firmuje swoim nazwiskiem działania organizowane w celu ukrycia faktycznego inspiratora czy uczestnika oszustwa.

Prowadzona akcja ma w dużej mierze uświadamiać, że odpowiedzialność ponoszą nie tylko osoby, które organizują nielegalny proceder, ale i te, które zostają wykorzystane do podpisywania fikcyjnych faktur oraz ostrzegać ludzi przed uwikłaniem się w przestępstwa podatkowe.

Więcej o kampanii na stronie: http://www.slupczyoszust.pl/

Najnowszy numer kwartalnika "Central European Journal of Sport Sciences and Medicine"

Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego zachęca do zapoznania się z najnowszym numerem kwartalnika Central European Journal of Sport Sciences and Medicine oraz zaprasza do współpracy osoby chcące publikować swoje prace z zakresu sportu, nauk o kulturze fizycznej oraz medycyny.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki jest adresowane do całego polskiego środowiska naukowego. Do tej pory umieściło w nim swoje prace 3267 autorów. Łącznie znajduje się w nim ponad 5000 publikacji naukowych. W repozytorium są udostępniane różnego rodzaju materiały naukowe, takie jak artykuły, książki, materiały konferencyjne, raporty czy rozprawy doktorskie. Dostęp do wszystkich materiałów zgromadzonych w repozytorium jest otwarty.

Repozytorium dostępne jest pod adresem: http://depot.ceon.pl/

Wolne miejsca w akademikach WUM – dla studentów i gości

Zapraszamy do zapoznania się z bazą akademicką naszej Uczelni.

Dom Studenta Nr 1
ul. Batalionu Pięść 9, 01-406 Warszawa (Wola)
tel.: (22) 836 03 71
centrala: (22) 836 03 61


W okolicy Domu Studenta Nr 1 znajdują się centra handlowe. Dojazd autobusem - 15 min do Centrum miasta. W pobliży stacja PKP Warszawa Koło.

Akademik wyposażony jest w stałe łącze internetowe oraz Internet bezprzewodowy Wi Fi. W Domu Studenta nr 1 jest sala komputerowa z pięcioma stanowiskami oraz drukarką centralnego wydruku, sala TV, klub studencki i kawiarnia, sala gier stołowych (bilard, tenis stołowy) oraz pokój cichej nauki. Czytaj dalej »

Zgłaszanie awarii sprzętu IT przez Portal SSL-VPN

Dział Informatyki uprzejmie zaprasza do zgłaszania awarii sprzętu przez Portal SSL-VPN (zakładka ZGŁOŚ AWARIĘ SPRZĘTU) i przypomina, że zgłoszenia awarii dokonane w formie elektronicznej są realizowane w pierwszej kolejności, przed zgłoszeniami telefonicznymi.

Dzięki przeprowadzonej modernizacji formularza zgłaszający nie musi obecnie podawać w formularzu swoich danych – są one automatycznie pobierane z Centralnego Systemu Autoryzacji – a zgłaszany do naprawy sprzęt jest natychmiast identyfikowany po numerze inwentarzowym w bazie inwentaryzacyjnej, co znacznie przyspiesza przepływ środków na realizację naprawy.

[ kontakty ] [ redakcja serwisu ]