II edycja Direct to Internationalization - 29.06.2018

Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) zaprasza pracowników uczelni wyższych do Warszawy na kolejne już, całodzienne spotkanie poświęcone szkoleniom z zakresu marketingu, user experience oraz rynków edukacyjnych. W czerwcowej edycji uczestnicy spotkania skupią się na rynkach: hinduskim, chińskim oraz ukraińskim.

Pierwsze wydarzenie z tego cyklu, którego gospodarzem była NAWA odbyło się 16 lutego 2018 r. i uczestniczyło w nim 150 przedstawicieli uczelni z całej Polski. Jego przedmiotem było przedstawienie oferty programowej NAWA, jak również dyskusja nt. sposobu postrzegania umiędzynarodowienia na uczelniach, metod rekrutacji na rynkach Azji Centralnej, Ameryki Południowej i Kaukazu.

Najbliższe spotkanie będzie okazją do wysłuchania doświadczonego w obszarze marketingu sektora edukacji Edwina van Rest'a. Dyrektor największego portalu specjalizującego się w wyszukiwaniu i doborze kierunków studiów jest laureatem nagrody EAIE Rising Star Award oraz wyróżnienia przyznawanego przez organizację Change the World.

Po spotkaniu z gościem specjalnym Aleksandra Daszkowska-Kamińska z NAWA - podczas warsztatu networkingowego - namówi uczestników do zastanowienia się nad tym jak internacjonalizacja wygląda "od środka". W ramach programu będzie możliwość wzięcia udziału w trzech warsztatach dotyczących rynków edukacyjnych, na których działają polskie uczelnie: Chiny, Indie oraz Ukraina. Następnie zaplanowano spotkanie o tematyce user expirence, które zainspiruje uczestników do rozważań wokół tego tematu w środowisku uczelnianym.

Pełny program wydarzenia dostępny pod linkiem

https://nawa.gov.pl/images/art.-biurowe-i-spozywcze/Program-29.06.pdf

Zapisów można dokonywać poprzez formularz dostępny pod linkiem:

https://nawa.gov.pl/component/rsform/form/8-direct-to-internationalization-29-06-2018.

Wydarzenie jest bezpłatne, liczba dostępnych miejsc ograniczona.