Ponadto uległ również zmianie numer rachunku bankowego, na który należy wnieść opłatę z tytułu wydania elektronicznej legitymacji studenckiej, indeksu, dyplomu ukończenia studiów, dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy oraz duplikatów tych dokumentów.
Powyższa zmiana rachunków bankowych dotyczy Studentów, którzy zawarli umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Informacja o nowym zindywidualizowanym numerze rachunku bankowego Studenta, na który należy wnosić opłaty za usługi edukacyjne oraz o numerze rachunku bankowego, na który będą wnoszone opłaty z tytułu wydania ww. dokumentów, została zamieszczona po zalogowaniu się na własne konto w systemie Wirtualny Dziekanat, dostępny przez portal ssl: https://ssl.wum.edu.pl
Jednocześnie prosimy o niezwłoczne stawienie się we właściwym dziekanacie celem podpisania aneksu zmieniającego umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w zakresie zmiany ww. numeru rachunku bankowego