Polski     English
Kontrast:

Tekst:

Current Size: 87%

Godło Polski

PRACOWNICY

Ogłoszenia dla pracowników

Biuro Informacji i Promocji
23.03.2017

EMSA Warszawa zaprasza do udziału w akcji Rejestracji Potencjalnych Dawców Szpiku "Helpers' Generation", która odbędzie się 6 kwietnia br. na terenie Centrum Dydaktycznego WUM oraz 7 kwietnia na terenie Collegium Anatomicum. Zachęca również do rozpropagowania akcji poprzez udział w Facebook Challenge.

Więcej informacji w ulotce

Biuro Informacji i Promocji
23.03.2017

Biuro Informacji i Promocji
21.03.2017

Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta informuje o ogłoszeniu naborów do prestiżowych stypendiów Programu Fulbrighta na studia i prowadzenie badań w amerykańskich uczelniach i ośrodkach badawczych.

Nabór zgłoszeń trwa do 19 maja br.

Więcej informacji na stronie: http://www.fulbright.edu.pl/nabory-programow-stypendialnych-komisji-fulb...

Biuro Informacji i Promocji
15.03.2017

Klinika PsychoMedic.pl zaprasza do udziału w ósmej edycji konferencji "Zdrowie Psychiczne", wspieranej przez Prezydenta miasta Warszawy, której celem jest upowszechnianie wiedzy od praktyków - lekarzy psychiatrów, dietetyków, psychologów na temat trudności psychicznych, kryzysów emocjonalnych.

Więcej na temat wydarzenia: oraz link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/117499662069472/

Rejestracja poprzez stronę: https://psychomedic.pl/konferencja-zdrowie-psychiczne-by-psychomedic-pl-...

Biuro Informacji i Promocji
15.03.2017

Narodowe Centrum Nauki po raz trzynasty otworzyło nabór wniosków w konkursach OPUS i PRELUDIUM. Naukowcy mogą starać się o finansowanie w ramach łącznej puli 280 mln zł.

Szczegóły tutaj

Biuro Projektów
15.03.2017

„Innowacyjny Sektor Publiczny 2017 – nowe rozwiązania złożonych problemów” to temat przewodni tegorocznej edycji konkursu o Europejską Nagrodę Sektora Publicznego (EPSA), którego organizatorem jest Europejski Instytut Administracji Publicznej (EIPA) w Maastricht.

Wnioski można przesyłać do 13 kwietnia 2017 r.

Strona konkursu: http://epsa2017.eu/

Komunikat opublikowanym w Serwisie Służby Cywilnej: http://dsc.kprm.gov.pl/aktualnosci/epsa-2017-ruszyl-nabor-wnioskow

Biuro Informacji i Promocji
14.03.2017

Pracownia Hodowli Zwierząt Laboratoryjnych oferuje:

- zwierzęta laboratoryjne z własnej hodowli utrzymywane w warunkach konwencjonalnych

- możliwość utrzymywania zwierząt w doświadczeniu oraz korzystania z sali operacyjnej i pokoju zabiegowego. Podczas zabiegów chirurgicznych możemy zapewnić asystę wykwalifikowanych pracowników Pracowni.

Pracownia prowadzi hodowle:

Myszy: BALB/c, C57Bl/6, C57Bl/6-Foxp3, F1 C57Bl/6 x CBA

Szczury: WISTAR, mib/mib na podłożu genetycznym  Lewis, Lew/Han, tl/tl

Ma możliwość utrzymywania:

- gryzoni (myszy, szczury)

- królików                                                                             

- świń domowych i świń miniaturowych np. getyńskich

A po zakupie odpowiedniego sprzętu także chomików oraz świnek morskich.

Do wyboru dwie lokalizacje Pracowni: przy ul. Pawińskiego 3c oraz przy ul. Chałubińskiego 5.

 

Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z mgr Anną Kosowską tel.: 600814456 lub akosowska@wum.edu.pl

Więcej informacji na stronie: http://zwierzetarnia.wum.edu.pl/content/pracownia-hodowli-zwierzat-labor...

Biuro Informacji i Promocji
20.02.2017

Lubelska Izba Lekarska i Uniwersytet Medyczny w Lublinie we współpracy z Lubelskim Towarzystwem Fotograficznym i Związkiem Polskich Artystów Fotografików Okręg Lubelski ogłaszają VII Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny Lekarzy i Studentów Medycyny.

Celem konkursu jest: • prezentacja twórczości fotograficznej lekarzy i studentów medycyny, • popularyzacja twórczości fotograficznej w środowisku medycznym, • inspiracja rozwoju zdolności twórczych.

Kategorie konkursowe. 1. Człowiek. 2. Natura. 3. Architektura. 4. Medycyna.

Więcej informacji na stronie: http://kultura.oil.lublin.pl/konkurs2017/

 

Biuro Informacji i Promocji
15.02.2017

Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji zaprasza do udziału w seminariach, podczas których prezentowane są zagadnienia z różnych specjalności kryminalistycznych.

Wykłady prowadzone są w godzinach 11.00 - 15.00 w sali "PEGAZ" Biura Biura Logistyki Policji przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie (wejście od ul. Magazynowej).

Szczegółowy harmonogram dostępny na stronie: http://clk.policja.pl/clk/clkp/rada-naukowa/seminaria/137252,HARMONOGRAM...

Jednocześnie CLKP zachęca do udziału w V Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Miejsca Zdarzenia", która odbędzie się w Gdańsku w dniach 26-27 kwietnia br. Tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji są oględzinym miejsc katastrof i przestępstw o charakterze terrorystycznym oraz identyfikacja ofiar.

Więcej informacji na stronie: http://miejscezdarzenia2017.pl/pl/home/

Biuro Informacji i Promocji
09.02.2017

Uniwersytet Łódzki zaprasza do udziału w III edycji Konkursu o Nagrodę im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego za wybitną pracę naukową z zakresu nauk humanistycznych.

Więcej informacji na stronie: https://www.uni.lodz.pl/strona/szczegoly/nagroda-im-t-kotarbinskiego

Prace należy zgłaszać w terminie do 28 kwietnia 2017 r.

Biuro Informacji i Promocji
06.02.2017

Wydział Farmaceutyczny WUM zaprasza do udziału I Biotechnologicznej Konferencji Naukowej "Biotechnologia roślin - perspektywy i wyzwania", która odbędzie się 9 czerwca br.

Więcej szczegółów na stronie: http://konfbiotechnologia.wum.edu.pl

Biuro Informacji i Promocji
01.02.2017

31 stycznia 2017 roku Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło konkurs nr POWR.03.01.00-IP.08-00-SP2/17 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na projekty dotyczące realizacji wysokiej jakości programów stażowych dla studentów.

Wnioski w ramach konkursu będą przyjmowane w terminie: od 6 marca 2017 r. do 7 kwietnia 2017 r.

Planowana alokacja na konkurs: 150 000 000 PLN.

Celem programu stażowego musi być zapewnienie realizacji stażu w sposób gwarantujący pozyskanie przez stażystę odpowiedniego doświadczenia i efektywne wykorzystanie stażu.

Link do dokumentacji konkursowej: http://www.ncbr.gov.pl/fundusze-europejskie/power/konkursy---aktualne-nabory/konkurs-nr-powr030100-ip08-00-sp217/

Biuro Informacji i Promocji
01.02.2017

Zachęcamy do korzystania z polskiego portalu mobilnych naukowców EURAXESS.

Oprócz informacji o ofertach pracy, grantach i stypendiach dla naukowców, zawiera praktyczne i aktualne informacje dla uczonych przyjeżdżających z zagranicy do polskich uczelni, mogące ułatwić pracę Państwa pracownikom administracyjnym. Opisują one, między innymi, procedury związane z przyjmowaniem i zatrudnianiem zagranicznych naukowców.

Ulotka EUROAXESS

Biuro Informacji i Promocji
31.01.2017

Studenckie Koło Naukowe pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii TIVA działające przy Zakładzie Nauczania Anestezjologii i Intensywnej Terapii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zaprasza na III Studencką Konferencję Naukową - "Innowacje techniczne w anestezjologii, intensywnej terapii i ratownictwie", która odbędzie się 29 marca br. 

Konferencja została objęta Patronatem Honorowym Jego Magnificencji - prof. Mirosława Wielgosia, Rektora Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Prodziekan ds. Oddziału Pielęgniarstwa - dr hab. n. med. Bożeny Czarkowskiej-Pączek
oraz: Polskiego Towarzystwa Anestezjologii i Intensywnej Terapii; Polskiego Towarzystwa Pielęgniarek Anestezjologicznych i Intensywnej Opieki; Polskiego Towarzystwa Pielęgniarstwa Ratunkowego

Program konferencji

Rejestracja: do 15 lutego 2017.
Formularz rejestracyjny: https://goo.gl/forms/pRaXstb3pYQZ3xXz2

Opłata za uczestnictwo wynosi:
- uczestnik: 80 zł
- student uczelni wyższej: 40 zł

Program merytoryczny Konferencji:

1. Tromboelastometria jako metoda monitorowania hemostazy – Janusz Trzebicki

2. Termolezja jako szansa na zwalczanie bólu przewlekłego – Nierodziński Wojciech

3. Wybrane rozwiązania telemedyczne w intensywnej terapii i ratownictwie - Maciej Janusz Kajsman

4. Ciągła terapia nerkozastępcza w warunkach OIT – Małgorzata Mikaszewska-Sokolewicz

5. Leczenie ran metodą podciśnieniową NPWT – Marcin Malka

6. Zakażenie centralnej linii żylnej - lepiej zapobiegać... czy leczyć sepsę?– Anna Zdun

7. Monitorowanie hemodynamiczne u pacjentów kardiochirurgicznych - Dorota Gajdzik, Martyna Reda

8. Możliwości nowoczesnej pulsoksymetrii – Maciej Latos

9. Wyposażenie oddziałów intensywnej terapii w świetle przepisów – Anna Goźlińska

10. Wykorzystanie elektroterapii w zaburzeniach rytmu serca – Piotr Bienias

11. Zakres wykorzystania USG – możliwości i propozycje rozwiązań systemowych w praktyce przedszpitalnej – Tomasz Górecki

12. Wpływ AED i aplikacji mobilnych na przeżywalność pacjenta jako element monitorowania jakości w ratownictwie medycznym - Jerzy Jaskuła

13. Ultrasonografia w ratownictwie medycznym – Waldemar Machała

14. Nowoczesne techniki wentylacji mechanicznej - Tomasz Łazowski

Kontakt: intensywnaterapia2017@gmail.com

Więcej informacji: https://www.instagram.com/intensywnaterapia2017/

Biuro Informacji i Promocji
27.01.2017

Uroczysta promocja magistrów farmacji oraz magistrów analityki medycznej, doktorów i doktorów habilitowanych nauk farmaceutycznych odbędzie się 8 kwietnia 2017 roku, godz. 11.00 w Muzeum Kolekcji im. Jana Pawła II Fundacji Carroll-Porczyńskich w Warszawie, Plac Bankowy 1.

 

Biuro Informacji i Promocji
20.01.2017

Komitet Naukowy i Organizacyjny zapraszają do udziału w  IV Międzynarodowej Konferencji Medical Science Puls, która odbędzie się 18-19 maja 2017 r. w Opolu, na terenie PMWSZ.

Konferencja skierowana jest do studentów, naukowców, pracowników dydaktycznych i wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami dotyczącymi projektów naukowych oraz publikowania ich wyników. Organizatorzy proponują, obok teoretycznych wykładów, intensywne szkolenia znacząco podnoszące kompetencje uczestników w zakresie prezentowanej tematyki, w tym warsztaty dotyczące: opracowania projektów i publikacji z zakresu nauk biomedycznych, procesu pielęgnowania jako elementu pracy kazuistycznej (w tym klasyfikacji ICNP) oraz analiz statystycznych wyników badań ilościowych.

Szczegółowy program oraz informacje organizacyjne znajdują się na stronie internetowej: http://www.e-event24.pl/4th_MSP_Conference

Biuro Informacji i Promocji
18.01.2017

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach zaprasza na II Ogólnopolską Konferencję Naukową "Osoby z niepełnosprawnością w sporcie - teoria i praktyka", która odbędzie się w dniach 9-10.06.2017.

Szczegółowy program wydarzenia

Formularz zgłoszeniowy

Biuro Informacji i Promocji
30.12.2016

Warszawski Uniwersytet Medyczny dysponuje dwoma wolnymi lokalami mieszkaniowymi przeznaczonymi na wynajem dla pracowników Uczelni zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.

Szczegóły dostępne tutaj.

Anna Lisicka
13.12.2016

Zespół Zakładu Rehabilitacji Oddziału Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego WUM wraz ze studentami zrzeszonymi w SKN Fizjoterapii zaprasza serdecznie wszystkich pracowników i studentów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego do udziału w badaniach oceniających indywidualną  równowagę i jakość chodu. Badania będą prowadzone w ramach Projektu „Sprawny WUM” w  Pracowni  Biomechaniki i Analizy Chodu Zakładu Rehabilitacji mieszczącej się w Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnym.

​Termin rozpoczęcia badań zależy od zebrania się odpowiedniej liczby chętnych osób​.

 ​Szczegółowe informacje na temat Projektu oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie https://csr.wum.edu.pl/pl/projekt-sprawny-wum

Projekt „Sprawny WUM” jest prowadzony pod honorowym patronatem JM Rektora - prof. Mirosława  Wielgosia  przy wsparciu Dziekana II Wydziału Lekarskiego  - prof. Marka  Kucha.

Biuro Informacji i Promocji
06.12.2016

19 września br., w ramach realizacji "Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019", odbyła się Konferencja antykorupcyjna zorganizowana przez Ministerstwo Zdrowia.

Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zagadnieniami poruszonymi w trakcie konferencji.

Prezentacja podsumowująca konferencję

Biuro Prasowe
18.11.2016

Fundacja dba o wyposażenie kuchni i salonów w szpitalu, z których korzystają chorzy i ich bliscy, dostarcza także inspiracji naukowych i kulturalnych, by pobyt dzieci w szpitalu był przyjemniejszy i nie stanowił dla nich bariery edukacyjnej. Wolontariusze są potrzebni, żeby wspomóc serwis porządkowy w przestrzeniach rodzinnych oraz organizację wydarzeń kulturalno-naukowych dla małych pacjentów (warsztatów, pokazów, koncertów). 

Z każdym Wolontariuszem podpisywana jest umowa. Warunkiem koniecznym, by do nas dołączyć, jest dobry stan zdrowia.

Fundacja zaprasza na kawę – poznajmy się – wystarczy napisać lub zadzwonić: Katarzyna Nowakowska, tel. 502 406 407, katarzyna.nowakowska@frm.org.pl. Więcej o Fundacji na profilu Fb i na stronie: www.frm.org.pl.

Warto zaangażować się w Wolontariat – dobro zawsze do nas powraca!

Biuro Informacji i Promocji
27.10.2016

W związku z realizacją przez Departament Analiz i Strategii Ministerstwa Zdrowia projektu pn. „Mapy potrzeb zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, ogłoszono przetargi na wybór ekspertów medycznych, prowadzone przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia (ZZP).

Poszukiwani eksperci mają uczestniczyć w pracach grup roboczych, których efektem ma być opracowanie map potrzeb zdrowotnych odnoszących się do leczenia określonych grup chorób.

Informacje szczegółowe (wraz z koniecznymi do złożenia do ZZP dokumentami) dostępne są na stronie podmiotowej ZZP w zakładce „OGŁOSZENIA O PRZETARGACH”. http://www.zzpprzymz.pl/ogloszenia-o-przetargach.php

Biuro Informacji i Promocji
25.10.2016

Zastępca Kanclerza ds. Eksploatacji informuje, iz aktualnie trwają prace związane z wprowadzeniem nowej organizacji ruchu drogowego  na drogach wewnętrznych Kampusu Banacha. Zmiany będą polegały na tym, że istniejące już znaki zakazu zatrzymywania zostaną uzupełnione o znak drogowy T-24, wskazujący, że pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela.

Wprowadzenie strefy ruchu zostało zaakceptowane przez Inżyniera Ruchu m. St. Warszawy.

W najbliższym czasie wykonane zostanie odpowiednie oznakowanie dróg wewnętrznych, a następnie zostanie podpisane stosowne porozumienie pomiędzy JM Rektorem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego a Strażą Miejską, upoważniające Straż do wywożenia z terenu głównych dróg Kampusu Banacha objętych organizacją ruchu, pojazdów zaparkowanych w niewłaściwym miejscu.

Drogi wewnętrzne, na których będą obowiązywały ww. przepisy zaznaczone są na mapie [ tutaj ].

O terminie wejścia w życie nowych regulacji pracownicy i studenci zostaną poinformowani odrębnym komunikatem.

Biuro Informacji i Promocji
14.10.2016

Pismo Rzecznika Praw Obywatelskich, dotyczące zwiększenia aktywności na rzecz zapewnienia otwartości środowiska akademickiego na różnorodność i wielokulturowość.

Treść pisma

Biuro Informacji i Promocji
04.10.2016

W imieniu Dyrektora Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego - Roberta T. Krawczyka informujemy, że w związku z rozpoczynającym się rokiem akademickim 2016/17, sale dydaktyczne na terenie szpitala i budynku Zakładu Patomorfologii, udostępniane przez WUM za pośrednictwem systemu Centralnej Rezerwacji Sal, otwierane będą przed rozpoczęciem zajęć i zamykane po ich zakończeniu wyłącznie przez pracowników ochrony. Klucze do sal nie będą udostępniane.
Wprowadzenie powyższych zasad jest konieczne, ze względu na dotychczasowe utrudnienia, m.in. dublowanie się rezerwacji sal, zagubienia kluczy oraz incydentów dewastacji mienia.
Pracownicy ochrony są zobowiązani do sprawdzania pomieszczeń po otwarciu i przed ich zamknięciem. Ma to na celu zapewnienie kontroli nad wyposażeniem pozostającym na wyposażeniu sal.

Biuro Informacji i Promocji
03.10.2016

Informujemy Państwa, iż Uczelnia jest w posiadaniu subskrypcji pakietu biurowego Office 365 Pro Plus.
Subskrypcje umożliwiają każdemu studentowi i pracownikowi naszej Uczelni instalację pakietu Microsoft Office 2016 na pięciu komputerach PC lub MAC, pięciu tabletach i pięciu smartfonach.
Wszyscy użytkownicy wspomnianego pakietu  będą mieli zawsze dostęp do najnowszych wersji oprogramowania.
W ramach posiadanych subskrypcji dodatkowo dostępne są:

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości uzyskania licencji są dostępne: https://it.wum.edu.pl/office365

Pakiet pobrać mogą również pracownicy z tym, że login jest wg formatu imie.nazwisko@wum.onmicrosoft.com (imie i nazwisko należy wprowadzić bez polskich znaków diakrytycznych, zastępując "ą" "a", "ź" "z" itd.). Hasło takie samo jak do komputera czy portalu ssl.wum.edu.pl

Biuro Informacji i Promocji
25.08.2016

W imieniu Działu Płac informujemy, iż Uczelnia zawarła umowę pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeń "Gothaer" S.A. oraz Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń "Ergo Hestia" S.A. na ubezpieczenie NNW,  HIV/WZW, OC oraz OP dla pracowników i współpracowników WUM.

Szczegóły znajdą Państwo poniżej.

Pismo Działu Płac >> plik PDF

Ulotka informacyjna >> plik PDF

Programy dowolnych ubezpieczeń >> plik PDF

Formularz - deklaracja przystąpienia >> plik RTF

Wysokość jednorazowych składek za ubezpieczenia >> plik PDF

Ogólne warunki ubezpieczenia NWW ERGO Hestia SA >> plik PDF

Anna Lisicka
12.08.2016

Warszawski Uniwersytet Medyczny uprzejmie informuje, że w drodze konkursu został wyłoniony bank Millennium przy ul. St. Żaryna 2A 02-593 w Warszawie, który będzie obsługiwał Uczelnię, tym samym ulegają zmianie rachunki bankowe.

Pismo Kwestror WUM dotyczace zmiany rachunków bankowych.

Biuro Informacji i Promocji
12.07.2016

Dział Współpracy z Zagranicą uprzejmie informuje, że w dniu 24.03.2016 roku Warszawski Uniwersytet Medyczny podpisał umowę na zakup i dostawę biletów lotniczych krajowych i zagranicznych z Biurem Podróży eTravel S.A.z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-625), przy ul. Woronicza 15.

Wszystkie bilety lotnicze należy rezerwować i realizować wyłącznie w w/w biurze.

Bilety zakupione w innych biurach nie będą rozliczane przez WUM!

Zamówienia mogą być składane:

1)     telefonicznie na numer: 22 482 01 02

2)     faxem na numer: 22 567 31 01

3)    e-mailem na adres: cuw-bilety@nbt.plslawomir.chudzik@etravel.pl  

Uwaga! Osoby nie będące pracownikami WUM, jak również studenci i doktoranci, nie mogą otrzymać zaliczki na wyjazd. W takim przypadku WUM dokonuje przedpłat (hotelowych, opłaty zjazdowej, podróży) lub refunduje poniesione koszty po przedstawieniu faktur/rachunków wystawionych na WUM.

Dokumenty związane z wyjazdem służbowym za granicę należy składać do Działu Współpracy z Zagranicą, pokój 623.

Rozliczenia finansowe z wyjazdu dokonuje się w Dziale Finansowym, pokój 420.

Wszelkich dodatkowych informacji związanych z wyjazdami służbowymi za granicę udziela:

Dział Współpracy z Zagranicą
ul. Żwirki i Wigury 61, pok. 623
02-091 Warszawatel.: 22/ 57 20 310

Magdalena Wilk
08.04.2016

21 stycznia br. do Prezydenta Turcji został wystosowany list 33 sygnatariuszy, w tym Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich, popierający inicjatywę sieci Scholars at Risk w sprawie fali represji, która dotknęła środowisko akademickie Turcji.

Treść listu Scholars at Risk

Odpowiedź Ministra Edukacji Narodowej Turcji

Odpowiedź Scholars at Risk

Magdalena Wilk
06.12.2015

W celu eliminowania procederu wyłudzenia podatku VAT Kontrola Skarbowa prowadzi ogólnokrajową kampanię informacyjną pod hasłem „Nie daj się zrobić w słupa”. Wyłudzenia VAT-u następują obecnie głównie poprzez tzw. karuzele podatkowe, czyli sieć kilku, kilkunastu podmiotów, które tworzą pozory legalnych transakcji handlowych. Obrót towarem następuje najczęściej tylko w dokumentach. Słup występujący w haśle propagującym akcję to potoczne określenie osoby, która firmuje swoim nazwiskiem działania organizowane w celu ukrycia faktycznego inspiratora czy uczestnika oszustwa.

Prowadzona akcja ma w dużej mierze uświadamiać, że odpowiedzialność ponoszą nie tylko osoby, które organizują nielegalny proceder, ale i te, które zostają wykorzystane do podpisywania fikcyjnych faktur oraz ostrzegać ludzi przed uwikłaniem się w przestępstwa podatkowe.

Więcej o kampanii na stronie: http://www.slupczyoszust.pl/

Magdalena Wilk
12.11.2015

Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego zachęca do zapoznania się z najnowszym numerem kwartalnika Central European Journal of Sport Sciences and Medicine oraz zaprasza do współpracy osoby chcące publikować swoje prace z zakresu sportu, nauk o kulturze fizycznej oraz medycyny.

Magdalena Wilk
13.11.2014

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki jest adresowane do całego polskiego środowiska naukowego. Do tej pory umieściło w nim swoje prace 3267 autorów. Łącznie znajduje się w nim ponad 5000 publikacji naukowych. W repozytorium są udostępniane różnego rodzaju materiały naukowe, takie jak artykuły, książki, materiały konferencyjne, raporty czy rozprawy doktorskie. Dostęp do wszystkich materiałów zgromadzonych w repozytorium jest otwarty.

Repozytorium dostępne jest pod adresem: http://depot.ceon.pl/

Biuro Informacji i Promocji
16.11.2012

Zapraszamy do zapoznania się z bazą akademicką naszej Uczelni.

Dom Studenta Nr 1
ul. Batalionu Pięść 9, 01-406 Warszawa (Wola)
tel.: (22) 836 03 71
centrala: (22) 836 03 61


W okolicy Domu Studenta Nr 1 znajdują się centra handlowe. Dojazd autobusem - 15 min do Centrum miasta. W pobliży stacja PKP Warszawa Koło.

Akademik wyposażony jest w stałe łącze internetowe oraz Internet bezprzewodowy Wi Fi. W Domu Studenta nr 1 jest sala komputerowa z pięcioma stanowiskami oraz drukarką centralnego wydruku, sala TV, klub studencki i kawiarnia, sala gier stołowych (bilard, tenis stołowy) oraz pokój cichej nauki.

Do dyspozycji Studentów jest pralnia – automaty z pralkami i suszarką.

W Domu Studenta nr 1 na każdym piętrze znajdują się pomieszczenia ogólno dostępne: 2 łazienki z toaletami i prysznicami oraz 2 pomieszczenia kuchenne wyposażone w kuchnie gazowe z piekarnikami, kuchenki mikrofalowe oraz zlewozmywaki i suszarki do naczyń. Dodatkowo znajdują się również 3 pokoje gościnne, 2 pokoje dwu-osobowe z łazienką i 1 pokój jednoosobowy z łazienką.

W suterenie znajdują się natryski.

Na terenie Domu Studenta nr 1 znajduje się parking zamknięty z 17 miejscami parkingowymi.

Pokoje 1-,2-,3- osobowe wyposażone są w tapczany jednoosobowe, szafę ubraniową, segment regałowy, stolik, krzesła i lodówkę. Dodatkowo mieszkańcy akademika otrzymują komplet pościeli, lampkę biurkową oraz przedłużacz.

Dom Studenta Nr 2 oraz 2 BIS
ul. Karolkowa 84, 01 – 193 Warszawa (Wola)
tel. (22) 632-27-17, (22) 534-01-79
centrala: (22) 534-01-00

W okolicy Domu Studenta Nr 2 i 2BIS znajdują się liczne sklepy, banki, muzea, centra handlowe. Dojazd autobusem lub tramwajem – 10 min do Centrum miasta.

Akademik wyposażony jest w stałe łącze internetowe oraz Internet bezprzewodowy Wi-Fi, W Domu Studenta Nr 2 jest siłownia, sala komputerową z siedmioma stanowiskami oraz drukarka centralnego wydruku, dwie sale TV, klub studencki, świetlica, sala gier stołowych (bilard, tenis stołowy, piłkarzyki).

Do dyspozycji jest pralnia – automaty z pralkami i suszarkami. Na pierwszym piętrze znajdują się trzy pokoje cichej nauki.

Na każdym piętrze mieszczą się pomieszczenia ogólnodostępne: łazienki z toaletami oraz kuchnia wyposażona w kuchnie gazowe z piekarnikami, kuchenkę mikrofalową, zlewozmywaki i suszarkę do naczyń. W suterenie znajdują się natryski.

Domy połączone są łącznikiem. Dodatkowo na terenie Domów Studenta nr 2 i 2 BIS znajduje się parking na 20 miejsc oraz stojaki rowerowe.

Pokoje 2-,3- osobowe są wyposażone w lodówkę, stolik, krzesło, tapczan, segment regałowy, półkę na książki oraz szafę z pawlaczem na ubrania. Mieszkańcy akademika otrzymują komplet pościeli, lampkę biurkową oraz przedłużacz.

Dodatkowo, znajdują się również 2 pokoje gościnne 1 pokój trzy osobowy oraz 1 pokój dwu osobowy z łazienką.

DOM STUDENTA NR 2 DYSPONUJE JESZCZE 3 WOLNYMI MIEJSCAMI (ŻEŃSKIMI).

Cennik (PLN)

Dom Studenta Nr 1:

Pokój studencki 1-osobowy         opłata 510,00
Pokój studencki 2-osobowy         opłata 440,00
Pokój studencki 3-osobowy         opłata 385,00

Pokoje gościnne                        opłata  50,00 (doba/za osobę)

Dom Studenta Nr 2:

Pokój studencki 2-osobowy         opłata 440,00
Pokój studencki 3-osobowy         opłata 385,00

Pokoje gościnne                        opłata  50,00 (doba)
 
Dom Studenta nr 2 BIS:
Pokoje 2-osobowe – opłata 570,00 zł – dla Studentów Polskich oraz Studentów z programu Sokrates Erasmus

Studenci English Division uiszczają opłatę semestralną:
pokój dwuosobowy         3 245,00 za semestr
pokój jednoosobowy       5 500,00 za semestr

Informujemy, iż w chwili obecnej dostępne są jedynie pokoje gościnne w Domu Studenta nr 1, nr 2 i 2 BIS.
W sprawie aktualnej możliwości rezerwacji pokojów, prosimy o kontakt z wybranym Domem Studenta.

Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu:
Dom Studenta nr 1           (22) 836 03 61
Dom Studenta Nr 2          (22) 534 01 00

Biuro Informacji i Promocji
10.10.2011

Dział Informatyki uprzejmie zaprasza do zgłaszania awarii sprzętu przez Portal SSL-VPN (zakładka ZGŁOŚ AWARIĘ SPRZĘTU) i przypomina, że zgłoszenia awarii dokonane w formie elektronicznej są realizowane w pierwszej kolejności, przed zgłoszeniami telefonicznymi.

Dzięki przeprowadzonej modernizacji formularza zgłaszający nie musi obecnie podawać w formularzu swoich danych – są one automatycznie pobierane z Centralnego Systemu Autoryzacji – a zgłaszany do naprawy sprzęt jest natychmiast identyfikowany po numerze inwentarzowym w bazie inwentaryzacyjnej, co znacznie przyspiesza przepływ środków na realizację naprawy.

[ kontakty ] [ redakcja serwisu ]