Projekt, łączący instytucje z 6 krajów europejskich (Włochy, Grecja, Słowenia, Polska, Czechy i Hiszpania), ma na celu implementację zagadnień związanych z praktyką medyczną opartą na dowodach naukowych (EBP) do programu nauczania pielęgniarstwa. Jest to innowacyjne podejście, które pozwala na rozwiązywanie problemów związanych z podejmowaniem decyzji klinicznych w opiece medycznej. Instytucje partnerskie będą współpracować w celu stworzenia materiałów edukacyjnych w bezpłatnym dostępem, które pozwolą zintegrować nauczanie w zakresie EBP na różnych poziomach kształcenia studentów pielęgniarstwa, a także będą służyć jako materiał dydaktyczny dla już aktywnych zawodowo pielęgniarek.
Trzyletni projekt został wybrany przez Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) spośród ponad 80 różnych ofert i został zaaprobowany do finansowania i realizacji w 2018 roku.
Instytucje partnerskie:
- UNIVERSIDAD DE MURCIA (Koordynator, Hiszpania)
- UNIVERSITA DEGLI STUDI DI MODENA E REGGIO EMILIA (Włochy)
- TECHNOLOGICAL EDUCATIONAL INSTITUTE OF CRETE (Grecja)
- OSTRAVSKA UNIVERZITA (Czechy)
- WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY (Polska)
- FAKULTETA ZA ZDRAVSTVO ANGELE BOSKIN (Słowenia)
Szczegóły dotyczące realizacji projktu na stornie Universidad de Murcia ---> https://www.um.es/web/ari/-/un-proyecto-de-la-facultad-de-enfermeria-entre-los-20-seleccionados-a-nivel-nacional-en-el-sector-de-la-educacion-superior-por-el-programa-erasmus-?inheritRedirect=true
Biuro Informacji i Promocji WUM