Szkolenie poprowadzili wykładowcy WUM z bogatym doświadczeniem dydaktycznym – dr Magdalena Mierzewska–Schmidt z Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dziecięcej, dr hab. Piotr Dziechciarz z II Kliniki Pediatrii oraz dr hab. Mariusz Panczyk z Zakładu Dydaktyki i Efektów Kształcenia.
Uczestnicy kursu dyskutowali, jak postawa prowadzącego zajęcia wpływa na kształtowanie postaw studentów, mieli okazję poznać nowoczesne formy i metody nauczania, np. Case-Based Learning, dowiedzieli się także, jaką rolę w nauczaniu spełnia feedback. Prowadzący odpowiadali również na pytania dla każdego dydaktyka – jak oceniać studentów iraz jak radzić sobie w pracy z tzw. trudnym studentem.
Organizatorem szkolenia było Biuro Jakości i Innowacyjności Kształcenia
Biuro Informacji i Promocji
Fot. Krzysztof Kurek
Dział Fotomedyczny WUM