Rada Uczelni jest organem wspomagającym rozwój Uczelni. W jej skład wchodzi łącznie 7 osób, w tym 6 osób powoływanych przez Senat oraz Przewodniczący Samorządu Studentów, z mocy Ustawy.
Skład Rady Uczelni na kadencję 2025-2028
- Prof. dr hab. inż. Adam Liebert - Przewodniczący
- Prof. dr hab. Kazimierz Niemczyk - Vice Przewodniczący
- Mgr Aneta Błażejewska-Gaczyńska
- Prof. dr hab. Andrzej Deptała
- Prof. dr hab. Alicja Wiercińska-Drapało
- Dr Małgorzata Zaława-Dąbrowska
- Anna Kupczak, przewodnicząca Samorządu Studentów WUM
Uchwała Senatu w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Uczelni
Terminy posiedzeń w 2025 r.
- 20 luty; godz.13.30
- 20 marca; godz. 13.30
- 24 kwietnia; godz.13.30
- 22 maj; godz. 13.30
- 12 czerwca; godz. 13.30
- 25 września; godz. 13:30
- 16 października; godz. 13:30
- 20 listopada; godz.13:30
- 18 grudnia; godz. 13:30
Kontakt: Sekretariat Rady Uczelni, Rektorat ul. Żwirki i Wigury 61 pok. 308 (III p.); tel.: (22) 57 20 343; e-mail: ewa.lewicka@wum.edu.pl, radauczelni@wum.edu.pl