Informacja o zmianie numeru rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty za usługi edukacyjne oraz inne opłaty z tytułu wydawanych przez Uczelnię dokumentów z przebiegu studiów

Informujemy, że w związku ze zmianą banku, który będzie obsługiwał Uczelnię, nastąpiła zmiana zindywidualizowanego rachunku bankowego, na który Student jest zobowiązany wnosić opłaty za usługi edukacyjne świadczone przez Uczelnię. Ponadto uległ również zmianie numer rachunku bankowego, na który należy wnieść opłatę z tytułu wydania elektronicznej legitymacji studenckiej, indeksu, dyplomu ukończenia studiów, dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy oraz duplikatów tych dokumentów.

Powyższa zmiana rachunków bankowych dotyczy Studentów, którzy zawarli umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Informacja o nowym zindywidualizowanym numerze rachunku bankowego Studenta, na który należy wnosić opłaty za usługi edukacyjne oraz o numerze rachunku bankowego, na który będą wnoszone opłaty z tytułu wydania ww. dokumentów, została zamieszczona po zalogowaniu się na własne konto w systemie Wirtualny Dziekanat, dostępny przez portal ssl: https://ssl.wum.edu.pl

Jednocześnie prosimy o niezwłoczne stawienie się we właściwym dziekanacie celem podpisania aneksu zmieniającego umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym w zakresie zmiany ww. numeru rachunku bankowego.