Biuro Karier Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego serdecznie zaprasza do udziału w spotkaniu pt. "Budowanie profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych, czyli o tym, jak efektywnie zarządzać swoimi kontami w mediach społecznościowych, aby pomogły, a nie przeszkodziły w znalezieniu pracy".
W programie:
• media społecznościowe a rynek pracy
• employer branding vs. employee branding
• portale społecznościowe wykorzystywane podczas procesów rekrutacyjnych
• sposoby pozyskiwania kandydatów aktywnych i pasywnych
• tworzenie profilu w serwisie Linkedin
• budowanie bazy kontaktów i kreowanie swojego wizerunku w mediach społecznościowych
• Facebook – jakie informacje o kandydatach są weryfikowane przez rekruterów?
• jak efektywnie zarządzać swoimi kontami w mediach społecznościowych, aby pomogły, a nie przeszkodziły w znalezieniu pracy
Spotkanie poprowadzą eksperci z Grupy Twoja Kariera, wydawcy portalu Pharma Careers:
TERMIN I MIEJSCE:
16 stycznia, godz. 15:30-17:30, Centrum Biblioteczno-Informacyjne, s. 206
Zapisy na spotkanie do 14 stycznia:
http://docs.google.com/forms/d/1K_ILCVm3ehIM3qhkoUhv8jKZypaey3QBuDpkPQSbzBY