Jak pomóc pacjentowi w szybkim znalezieniu lekarza, jak zachować wspomnienia małych lokalnych społeczności albo poćwiczyć w aplikacji kompetencje miękkie? Ciekawe pomysły na realizację między innymi takich potrzeb z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań i technologii przedstawili studenci UW i WUM.
Podczas uroczystości 10 uczestników wybranych w preeliminacjach prezentowało swoje projekty na scenie. Wystąpienia miały formę 3-minutowego pitchingu, po którym następowała 2-minutowa seria pytań do uczestnika.
Skład jury
Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: Hubert Czajka, Head of Digital Solutions Development w Nordea; Małgorzata Badowska, partner w Kancelarii Prawnej GESSEL; Krzysztof Gulda, członek zarządu UWRC sp. z o.o., dr Michał Kurzelewski, dyrektor Medyczny Pfizer Polska; Aga Maciejowska, CEO & co-founder w Plan Be Eco; prof. Paweł Włodarski, prorektor ds. umiędzynarodowienia, promocji i rozwoju WUM.
Sekretarzami jury byli: Jacek Sztolcman, dyrektor Centrum Współpracy i Dialogu UW oraz Anna Żmijewska, kierownicza Inkubatora UW.
Lista zwycięzców
1. miejsce: Łucja Samorajczyk, Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW za projekt „Czy rozpoznajesz swoją wieś?”.
2. miejsce oraz Nagroda Publiczności: Maja Jeśmanowicz, Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, za projekt „QIME”.
3. miejsce: Karolina Szczęsna, Wydział Nauk Ekonomicznych UW, za projekt Marketplace dla usług cmentarnych”.
Nagroda Absolwentów BraveCampu: Karolina Kozieradzki, Wydział Psychologii UW za projekt „Raindrop”.
Nagroda specjalna UWRC sp. z o.o. Szymon Chlebowicz.
Naszą uczelnię reprezentował Michał Szatkowski ze swoim projektem „Lekarz po sąsiedzku”.